Tuesday 5 September 2017

60 Sekunders Vinst Binära Options Systemet


Vinst i 60 sekunder recension - SCAM eller inte vinst på 60 sekunder granska vinst på 60 sekunder Det är lätt att se varför profitin60seconden blev så oerhört populär. Vinsten på 60 sekunder utnyttjar kortvariga binära alternativ som är inställda att upphöra inom 60 sekunder. Vinsten i 60 sekunder programvara levererar 1 minuters binära alternativ handelssignaler. Med citat 86 Precisitet citat - enligt profitin60seconds Deras dagliga Video dagbok dokumenterar binära alternativ handel signaleras av programvaran Efter att ha tittat på prestanda video dagbok för några dagar blev jag även förvånad ....allt alla vinnande affärer En prestanda som bra kan faktiskt vara för bra för att vara sant. Vinster i 60 sekunder Översyn ndash Huvudfunktioner Programvaruinstallation: I början rapporterade många användare installationsproblem. Detta verkar vara fast men vinsten på 60 sekunder har också förbättrat sitt installationsstöd. Vinster på 60 sekunder - 30 dagars försök (utan kostnad): Efter att ha skickat ditt namn och e-post till försöket förväntar du dig att se en nedladdningssida för programvaran (jag tror att det här alternativet var tillgängligt ursprungligen). DOCK. Att finansiera ett konto hos en av de mäklare som rekommenderas av vinst på 60 sekunder är ett krav innan du även kan ladda ner programvaran. Nedan visas en skärmdump av 1 månaders provbekräftelsessida: Det finns 2 obligatoriska steg som måste fyllas i innan du kan komma åt vinstprovet i 60 sekunder. Steg 1: Öppna ett Live-konto med en av de rekommenderade alternativen för binära alternativ (skärmdumpen visar bara 1 Mäklare - Jag antar att det här kan vara baserat på ditt land. Eller kanske de är quotrotatingquot-mäklare) Steg 2: Fonder ditt konto - dessa konton kan brukar finansieras med 200 Du har inte möjlighet att faktiskt köpa själva Profit in 60 Seconds mjukvaran själv. Du quotmustquot avslutar försöket först. Med andra ord. du måste först öppna ett mäklarkonto. Var quotsoftwarequot ALDRIG menat att säljas i första hand 60 Seconds Trading Signals: Det skulle vara trevligt att få bra utföra 60 sekunders binära alternativ handelssignaler, men den quotperformancequot som visas i de dagliga videon ger inte tillräckligt med bevis och kan enkelt manipuleras prestanda. Jag säger inte att prestanda är manipulerad. Jag vill helt enkelt göra dig medveten om att det skulle kunna manipuleras. Vinst i 60 sekunder recension ndash Slutsats Om du fortfarande avgifter som att försöka vinst på 60 sekunder skulle jag säga gå vidare och göra det. MEN (precis som med någon annan typ av investering) ENDAST med pengar du har råd att förlora Starta din 30 dagars kostnadsfria försök Idag USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission. Handel med finansiella instrument av alla slag inklusive optioner, terminer och värdepapper har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i optioner, terminer och aktiemarknader. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Denna träningswebbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell-optioner, terminer eller värdepapper. Ingen representation görs att någon information du får kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Använd sunt förnuft. Denna webbplats och allt innehåll är endast för pedagogiska och forskningsändamål. Behaga råd från en kompetent finansiell rådgivare innan du investerar dina pengar i något finansiellt instrument. NFA och CTFC Required Disclaimers: Handel på valutamarknaden är ett utmanande tillfälle där över genomsnittlig avkastning är tillgänglig för utbildade och erfarna investerare som är villiga att ta över genomsnittlig risk. Innan du bestämmer dig för att delta i handel med valutahandel bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit. Investera inte pengar du inte har råd att förlora. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR VISSA BEGRÄNSNINGAR. I likhet med en verklig prestationsrekord representerar SIMULERADE RESULTAT INTE VERKSAMHET AV AKTIVT HANDEL. Också eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha underförstått för konsekvenserna, om några av vissa marknadsfaktorer, som saknar likviditet. SIMULERADE HANDELSPROGRAMMER I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. INGEN REPRESENTATION SKA GÖRAS ÄN NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT SKA LÖSA ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. FÖRSÄLJNINGSFRISKRIVNING: ALLA ÅTGÄRDER HAR GODKÄNTS ATT NÖJVÄNDIGT FÖRSTÄLLA DENNA PRODUKT OCH DESS MÖJLIGHET. Det finns ingen garanti för att du kommer att tjäna pengar genom att använda teknikerna och idéerna eller programvaran som tillhandahålls med den här webbsidan. EXEMPEL PÅ DENNA SIDA SKALL INTE TOLKAS SOM LÖSNING ELLER GARANTI FÖR RESULTAT. Copyright 2015 DayTradingCoachProfit på 60 sekunder We8217 har blivit ombedd att titta på vinst på 60 sekunder. vilket är en signalserviceSoftware som ska ge dig signaler för att komma in när du är alerted. om you8217ve varit kring binäroptionsträngning tillräckligt länge vet du hur vi känner oss för 60 sekundära binära affärer. Oavsett vilken marknad du befinner dig i, förutsäger marknadsförutsättningarna under den korta perioden en av de svåraste sakerna att göra. Visst finns det massor av gimmicker där ute som tillåter dig att hitta bra affärer på en daglig basis, men när det gäller en kort sikt, är det bäst att verkligen veta vad du gör innan du handlar. We8217ll går över vad vi tycker om den här produkten och hur det kan hjälpa eller inte hjälpa dig som näringsidkare. Nedanstående ämnen täcker de flesta områden som behöver prata om innan du köper denna signaltjänst. Vad är Sixty Second Binary Options Du måste först förstå vad 60 andra binära alternativ är. De flesta handlare kommer till binära alternativ att de kan göra en snabb pengar. Det är emellertid ganska motsatt när du först går. Även om handel binaries är ganska lätt att göra. Du måste verkligen vara på toppen av tårna när det gäller handel. Många tror att de bara kan slå på knappen och göra 1000 av ett 200-konto. Sanningen är, handel är ganska svår och mycket riskabel. It8217s upp till dig och dina känslomässiga nivåer för att bli en bra näringsidkare. Om du inte kan hantera risken eller can8217t råd att förlora pengar, vänligen tryck på tillbaka-knappen och avsluta den här webbplatsen omedelbart. Vi är inte här för att tvinga dig att göra någonting. Vi hoppas att du bara handlar med pengar som vanligtvis skadade dig på lång sikt vid drastiska förluster. Sixtio andra binära alternativen får dig i en handel och ute i en handel på exakt en minut. Traderush var den ursprungliga grundaren av denna typ av handel. Även om det är en av de coolaste sakerna på plattformen, är det också en av de farligaste. Du måste bestämma om tillgången kommer att gå upp eller ner från det ögonblick du slog TRADE. Utan ett sant system är det nästan omöjligt att förutse om priset kommer att stiga upp eller ner. Det finns dock sätt att titta på marknaden och förutsäga områden av stöd och motstånd. Använda vinst på 60 sekunder hjälper dig att diktera om priset kommer att gå upp eller ner. Frågan är, kommer du vara redo att agera snabbt nog för att komma in i en handel. Vinsten på 60 sekunder är den senaste signalprogramvaran tillgänglig på marknaden. Marknaden för denna produkt är utmärkt och webbplatsen är mycket ren. Detta gör att du tror att mycket pengar har lagts in i det. En ganska stor bonus om deras produkt är deras månad långa försök. Vi kommer att gå över i detalj nedan, men du kan se den här om du vill gå vidare. Programvaran hämtas till din stationära dator och ger signaler om flera tillgångar under hela dagen. När signalen är försedd är det upp till dig att komma in i handeln hos din mäklare. Frågan är, är du snabb nog att komma in i handeln så snart signalen ges. De säger att du har ca 1 min. Att ta in posten efter att signalen är producerad. De räknar också med varje signal så att du kan ange med ett mindre riskbelopp eller ett högre riskbelopp beroende på sannolikheten. Detta kommer alla att vara diskreta med tanke på de flesta sextio andra binära mäklare erbjuder fem dollar minimum och 100 max. Hur många transaktioner i genomsnitt Det8217s har observerats att signaleringsprogrammet har gett ut över 50 signaler på en dag, men mer vanligt ser du runt 20-30. Med så många signaler som finns tillgängliga varje dag är it8217s bäst att välja en eller två tillgångar att följa. Detta gör det möjligt för dig att hålla fokus och försöka ta de bästa signalerna möjligt. Det är ingen mening att slösa bort affärer där du kan komma in på dem. Vilka tillgångar handlar de? För närvarande tittar produkten på 22 valutapar. Självklart här vid binäroptionstävling gillar vi EURUSD bäst. När det kommer till signaler är det dock bättre att ha mer. Kom ihåg att titta på par som du följde tidigare. Du vill inte vara kvar i mörkret och titta på par som du inte vet någonting om. Om du ifrågasätter någon särskild signal på ett visst valutapar är det troligtvis bäst att inte ta handeln. Vad behöver du för att få en prov En bra funktion som de erbjuder är en gratis 30 dagars prov. De nämner ordet GRATIS eftersom du inte behöver betala för programvaran. Det finns dock en försiktighet. Du måste öppna ett nytt mäklarekonto på antingen Traderush eller Redwood Options för att få gratis programprogrammet. Inte bara kommer det här nya kontot att skapas, du måste också göra en insättning på 200. Om du inte gör insättningen kommer du inte ha tillgång till programvaran. Du kan köpa produkten för 997. Med de siffror som de pratar om i sina prestationsrapporter är det inte så mycket. Vi har för närvarande konton på Redwood-alternativ och Traderush. We8217ve begärde ett gratis demo konto av deras programvara för att testa den live. När vi har den informationen kommer vi att ge den till dig både på video och på denna webbplats. Prestandan Något att tänka på när man tittar på en produkt är prestationsrapporterna. Under de senaste veckorna har vi noterat några riktigt bra resultat. Det är här du behöver tänka på om det är sant eller inte. När de tar 30 affärer och har 26 vinnare, tre förlorare och en slips, måste du tänka på om de är sanna eller inte. Hur kom de upp med dessa nummer Om en signalservicesoftware är något du letar efter än det här kan vara det bästa på marknaden. Vinst på 60 sekunder ger många saker som de flesta handlare vill ha. Du måste vara redo att ta affärer och villig att ta risker. 60 Andra binära optioner är förmodligen den svåraste typen av handel där ute. Du kan lära dig mer om detta på vår hemsida. Om du har några frågor kan du alltid använda vårt kontaktformulär. Fullständig granskning av Keith Jones 60 andra vinststrategi Senast uppdaterad den 2 oktober 2013 av Bogdan G Keith Jones 60 andra vinststrategi Rul tärningarna och hoppet. Jag tillbringade hela min morgon igår och tänkte på den här strategin och undrade om folk faktiskt använder den. Du kan hitta den här: 60sekundsprojekt. Det är utvecklat av en ex-trader som heter Keith Jones. Enligt honom arbetade han i 8 år i finanssektorn som börsmäklare på Canary Warf i 7 år och Wall Street i 1 år. Ganska erfaren trader. Om vad han säger är sant. Den 60 andra vinststrategin består i att öppna en sekvens av binära affärer på EURUSD-paret efter en serie av 5 fördefinierade steg. I steg ett måste vi kolla kolumnen Popularitet och alltid gå med högsta procentandel. Så om handlare insikt gynnar Put, då kommer vi bara att handla. Sätt i alla våra följande steg. Steg två kräver att vi öppnar en handel med 5 investeringar, med en 60 sekunders utgångstid. Om vi ​​förlorade vår första handel fortsätter vi till steg tre som kräver att vi öppnar handel med 10 .. Jag beklagar, men jag började skratta igen för tionde gången idag och jag tycker det är väldigt svårt att fortsätta beskriva denna teknik. De av er som läser mina andra recensioner vet att jag inte kan stå som en bluff och jag gör mitt bästa för att avslöja dem, men också att jag har största hänsyn till en ärlig mäklare. Tja, killar, jag don8217t om Keith8217s strategi skulle kunna betraktas som en bluff, men jag kan noggrant säga att hans strategi suger helt. Varför 60 andra vinststrategi suger Med steg fem riskerar du 100trade hoppas att ett snyggt Martingale-system kommer att hjälpa dig att göra dina pengar tillbaka och sedan några. Ja, det är all den här strategin, ett Martingale-system och han har nerver att berätta för mig att min fjärde handel (steg fem faktiskt handlas fyra för att steg ett är att kontrollera näringsidkareinsikt) har en 100 vinnande sannolikhet. Waiton vad bygger du på denna bekräftelse Det är en retorisk fråga ändå, för alla verkliga handlare vet 100 sannolikhet för framgång är en utopi. Varför skulle det vara 100 säker handel Priset kan gå i mer än fyra minuters ljus i en riktning och hans strategi kräver att vi placerar fyra affärer (förutsatt att vi förlorar handel 1, går till handel 2 och så vidare). Med tanke på att vi har 60 sekunders utgångstid, kommer handeln fyra att sammanfalla med det fjärde M1-ljuset och dess 100 är säkert att winpfff, titta bara på ett M1 EURUSD-diagram och se hur många M1-ljus du kan räkna i en rad och i en enda riktning. Jag hittade bara 10 utan att titta för mycket. Han säger vidare att han brukade göra det i större skala för finansiella institutioner om det är sant, då kanske tekniker som denna utspelade 2008-krisen. En annan sak som jag inte kan hjälpa men märker är vad en billig reklam stunt hans strategi är. Under hela förklaringen använder han en viss mäklare och han säger att det är den enda mäklaren som erbjuder 60 sekunders utgångstid och uppmanar dig att öppna ett konto med dem. Jag kommer att avstå från att säga vilken mäklare han hänvisar till, men vi vet att det finns flera mäklare som erbjuder denna typ av alternativ. Varför 60 andra vinststrategi suger inte Im mållös här härifrån, det enda skälet till att denna strategi inte suger är att det fick mig att skratta så svårt. Annat än det kan jag inte tänka på någon annan anledning. Åh, vänta, jag har en: hela strukturen på webbsidan och formuleringen i det visar oss exakt vad som ska undvikas. När du ser något liknande, gå bort. Norun bort Slutsats Min åsikt om denna strategi var redan bildad när jag läste de två första meningarna på hans webbplats: Har du någonsin undrat hur det skulle vara att tjäna en lön var 60: e sekund? Tja, undra inte mer. Denna typ av prat är en tydlig indikation för mig att någon slags bluff kommer att bli nästa. Ännu mer i hans videor säger han att när Forex kom ut, innebar det en betydande risk för förlust, men det här beror inte på att du bara börjar med en 5 handel men han glömmer att nämna att om jag kommer till den fjärde handeln har jag en 100 risk. Jag kommer att vara sjuk om jag hör en mer kille eller mäklare säger att det inte finns någon risk. Tro mig människor, det finns risk för en mycket hög risk, men hemligheten är att hantera det ordentligt och först då kommer handel att vara lönsam. För att paketera upp det, var bara borta från denna strategi och liknande, och lita aldrig på någon som säger att det inte finns någon risk på finansmarknaden. Fortsätt diskutera kieth jones 60 sekunder vinstsystem på vårt forum. Tack för den här recensionen. Jag hade faktiskt funderat på att prova, men det gick inte att störa nu. Tack igen. Om du gör din grundläggande analys och den bekräftar en stark trend med bra momentum använder du strategin. Men mycket beror på om du tror på handlarens valgrafik på din mäklare webbplats. Det finns vissa mindre volatila instrument som du kan använda denna strategi på och vinna. Men i slutet av dagen vill du vara en näringsidkare inte en spelare. Så gör din grundläggande och tekniska analys innan du går in i någon handel. Personligen har jag använt både 60 sekunder och Option builder mycket framgångsrikt. Riiva, uppskattar om du kan dela din framgångsrika strategi. Vänligen maila mig på ramanitharanrajaramyahoo. Tack så mycket jag också skulle uppskatta att veta om din framgångsrika strategi. Vänligen maila mig på taraujoyahoo. se. Jag håller med dig 100. Jag vill börja med binär handel och jag blev intresserad av att ha läst sådan bluff, men genast blev jag misstänksam. I8217m en webmaster och I8217m som redan är allergisk mot 8220make pengar i 2 clicks8221-ordningen, så varje gång jag ser en 8220 så bra att vara sant8221 annonsering vet jag att det är för bra att vara sant8230 Vad varnade mig är att han hävdar att du kan förlora Upprepa hela tiden samma formel jag undrar verkligen hur vadslagning 50 ger dig högre vinstförändringar än vadslagning 5, med exakt samma teknik8230 har du samma chanser. Den enda skillnaden är att du förlorar 50 istället för 5. I8217m glad jag upptäckte din webbplats. Det ser legit och opartiskt ut. I8217m kommer att läsa, läsa och läsa innan du investerar en enda. 1. Bogdan G 8230 ja detsamma :) handla på rätt tid med rätt penninghantering och följ handlarens val och du har gjort det. Ingen charts8230 ingen analys. ingenting. När jag fick den här strategin vid första gången. Jag har det. ok en annan bluff och för att bli sant. Men när jag börjar handla det på demo med 50 000 konto. DET FUNGERAR. Då vände jag mig till live konto. och det fungerar igen. Det spelar inte som det är FÖLJANDE de andra handlarna. Och du tror inte på mig när jag säger. det JA. den fjärde handeln till nu om jag nådde det 100 WIN 8230 vad det än är på marknaden. det är alltid en WIN-handel. Prova på demo om du inte tror på mig. ange med europa och amerikanska marknader öppnas. följ handlarens val varje 30 minuter i timme eller två. och gjort. du gjorde din dag :) Ahmed, jag försökte titta på Traders Choice på TradeRush webbplats. Det såg ut att det bara hade ett värde för hela dagen och aldrig förändrats. (Kanske jag varn8217t Jag behövde göra det mycket mer dagar. Har du någonsin sett det förändras mer än en gång om dagen keith jones har aktier på 60second trading platform8217s. Lyssna på sin strategi jag förlorade 6 gånger i en 6minutes steg för steg . Och låt mig säga att det här är allt bluff och ordet måste spridas. Jag försökte detta system på ett demokonto och förlorade var 3: e till 4: e handeln, vilket gör att min bank faller från 50000 till 47000 på 20 minuter. det. Vem vet om ett decient system att handla 60 Sec alternativ Killar. Jag vet inte om det är samma som den strategi jag använder, men använd martingale i binära alternativ och det fungerar på två mäklare 24option och banc de binära och båda är Live accounts8230 Jag tog ett tag för att förstå det men när jag fick det. Det fungerar som en charm. Det enda problemet som jag använder det på 30 minuter inte 60 sekunder och jag använder par som har mer än 58-70 eller högre För handlare väljer jag det sista jag handlar på Europa och USA. Inte när marknaden är sl eeping. det är allt. för att vara rättvis. 8230just att Martingale och 8220Trader8217s val8221 Jag håller helt med om 8211 Jag försökte detta tänkande att det var för bra att vara sant och att vissa påståenden 8211 100 sannolikhet att vinna på fjärde eller femte handeln 8211 var totalt skräp. Det var för bra att vara sant. Det är totalt skräp. TRYCKA INTE DENNA TEKNIK Jag vet att det inte fungerar. Förhoppningsvis kommer fler människor att känna till det och vann bli lurad på att tänka it8217s 100 bullet proof. Bra val att använda en demo acc. Det verkar som om det finns några saker kvar här i 60-sekunders binär alternativ handel scam recension. Ja, jag håller ensam med att gå med handlarens val och att följa stegen utan noggrann övervägning är definitivt en spelning. Vad jag tycker att de flesta av er som känner sig lurade av den här metoden saknas är Steg 1 (Noggrant övervägande av lager, råvaror eller valutapar du väljer). Naturligtvis finns det två enkla regler du måste överväga, a. Är aktieutvecklingen i en viss riktning eller är den neutral. Naturligtvis är trenderna upp och ner det vi ska leta efter och b. Tänk på vad andra investerare tänker8230 innan vi flyttar till steg 2-5. Prova detta med ett virtuellt konto och se om det fungerar. Det gjorde för mig, och jag använder det lever mycket. Jag har aldrig haft något problem med det när jag förstår strategin8230 Jag är ledsen Nate, men strategin berättar bara att vi tittar på kolumnen Popularitet (näringsidkare), inte noggrant överväga och analysera tillgången. Personlig analys föreslås inte av strategin, eller åtminstone är den begränsad till Popularitetsverktyget (ändå anser jag inte att analysen). Om du har haft bra resultat med denna strategi, är jag glad för dig. Kan du skicka några resultat av ditt livekonto Wow jag ville att jag hade hittat den här sidan tidigare. Jag antar att jag verkligen ville tro att det skulle fungera. Jag investerade 250 för att börja och förlorade allt inom 2 timmar. Jag kan inte tro att jag känner för en annan bluff. Jag är så älskvärd. Vilket sätt att börja det nya året. Snälla om du funderar på att göra detta don8217t ens försök. Det fungerar inte Jag följde instruktionerna exakt och började förlora pengar från början. Jag är tjurhuvud och fortsatte, även om jag fortfarande förlorade. Vänligen don8217t försök detta. Jag förlorade tillräckligt med pengar för oss båda. Detta är definitivt en buyer8217s akta dig för bluff. Jag försökte med demo pengar och förlorade allt på mindre än en halvtimme. Keith Jones säger nu att hans nya strategi inte bara innehåller popularitetsdiagrammet men ett diagram som visar vilken riktning beståndet går. I grund och botten om diagrammet går ner oavsett om populariteten är hög så väljer du nu 8220PUT8221. Den här killen är så full av det. Han måste tjäna lite pengar från att få folk att anmäla sig till Trade Rush, hans nya investmentbolag. Före detta var det ett annat företag. Jag varnar dig, var vänlig och håll dig borta från allt som Keith Jones marknadsför. Han är en bedragare för att jag närmade mig denna strategi som lite kul 8211 it8217s inte riktigt allvarlig handel, men mer besläktad med spel. Så för att testa det, använde jag ett Bet On Markets demo-konto. Jag kollade mitt MT4-diagram på 5-minet för att se var 8216market sentiment8217 gick på väg. Jag kollade BoM och utvalda Sell, eftersom det gav 90 avkastning. Jag följde strategin 100 för knappt en timme. Resultatet A 95 vinst. Självklart krävs mer testning. Men är det verkligen en bluff eller bara en metod som vissa människor inte bryr sig mycket om? Eftersom jag verkligen hatar hur människor missbrukar villkoren 8216scam8217 eller 8216scammer8217 bestämde jag mig för att göra lite mer forskning. Jag hittade detta: freebinaryoptionsystembinary-options-strategieskeith-jones Nu verkar det vara en genuin recension, så kanske det kan hjälpa. Och snälla, snälla, snälla don8217t märka något en bluff när you8217re not 100 sure The keith Jones system fungerade perfekt för mig. Jag hade ett 20000 demo konto på banc de binary, jag började förlora pengar medan jag provade indikatorer på frilanscharts och försökte 60secs alternativ att göra pofit men fortsatte att förlora. Då kom jag ihåg keith Jones strategi och bestämde mig för att prova eftersom det var ett demokonto med massor av pengar. När jag började hade jag 19 tusen sjuhundra och något kan inte minnas exakt, jag började använda strategin och fick tillbaka till 20003 dollar på bara en timme. Det fungerade för mig. det finns villkor som det fungerar, jag använde EURUSD, följde handlare högre procent, jag önskar att jag kunde ladda upp bilder här för att visa min handelssucces. Jag försökte det igen nästa dag, och det tog mig upp igen. Det finns tillfällen när denna strategi kommer att fungera och det finns tider när det kommer att stänga ditt konto på några minuter. Jag kommer att säga att du börjar kolla trenden på ett riktigt minuttabell. Om du ser att det finns fler än fyra ljusstänger som går i motsatt riktning successivt innan du ser en som går i den riktning du handlar om, vänligen använd inte KEITH JONES METOD, DU KOMMER LOS. Kontrollera det här väldigt bra. Också titta på din indikator Jag använder SMA, så du kan veta om det kommer att bli en plötslig nedgång i marknaden mot din handelsriktning. Använd inte bara handlarvalet, bekräfta dig själv på ett riktigt diagram MT4 marknadsutvecklingen. Det här är vad jag har använt och jag bryr mig inte om var och en här säger att det är en falsk eller bluffstrategi, INGEN DUBBEL SOM HIT HAR SOM HITT. Jag har sett det fungera. Keith Jones har inget att vinna när du förlorar pengar, han bara brydde sig om att dela det han använder, om han gjorde något misstag kanske han inte var tillräckligt detaljerad. Kung, jag skulle gärna veta mer hur du använder SMA och trender för att förbättra dina chanser i denna teknik. Skicka gärna mail till mig om du kan nate1mcorp. Det finns många blandade åsikter om denna strategi, men jag har också sett det fungera. Jag gillar din tarm. Vad tycker du om 8220Profit I 60 sekunder8221-systemet Can8217t vänta på ditt svar8230 Hej Handlare är inte en dåre att tro på att du kan göra vinst genom martingale-systemet. Jag har försökt och förlorat 400 inom 1 timme av insättning. Eftersom du aldrig kommer veta när priset går upp eller ner mer än 10min i rad. och jag försökte också så många strategier jag hittade på internet och förlorade igen min 90 av min investering från 10000 och jag har 1000 kvar i min broker8217s AC. mitt råd för alla som jag lärt mig att förlora en 9400 är 1. aldrig handla martingake strategi 2. aldrig någonsin handla för än 5 av din fond i taget 3. försök aldrig göra mycket pengar på kort tid. 4. Var inte girig 5. Spendera så mycket tid som du kan på att lära sig japanska ljusstake 8211 som kommer att bli din huvudnyckel för framgång i framtiden. Och om du verkligen vill försöka se något resultat med 60sek strategi följ tjis. 1up 2up 3middle 4down 5down EURUSD 1. Se aktuellt pris i minst 5min 2. märka var det går upp eller ner 3. om det går upp vänta tills det går tillbaka och notera det högsta priset 4. om det går ner vänta tills det vända tillbaka och notera det lägsta priset. se igen detta sker minst 3 eller 4 gånger. nu när priset når till högsta nivå öppna PUT och vänta tills priset kommer att sjunka lägsta punkten och öppna CALL vara precision på timing för att fånga den högsta eller lägsta punkten. Efter 3 till 5 vinner sto handel och om priset går i en riktning handla inte till det stannar och jämnar. Jag hoppas att du kommer att göra vinst med teknik. Men i min åsikt är det för riskabelt för nybörjare att handla 60sec. Riiva kan du hjälpa mig att få tillbaka pengar från denna progam. Jag har försökt två veckor och jag förlorade 33000 usd. tack Det är verkligen ett värdelöst system. Kasinobaserade strategier som detta Martingale-system kan vara en katastrof när de tillämpas på marknaderna. Viktigast, positionering tycks inte vara viktigt i den metoden, men det är kritiskt för framgångsrik handel

No comments:

Post a Comment